İÇERİK:
A – PROGRAMIN TANIMI, 2
B – DERS İÇERİKLERİ, 2
C – SINAV, BAŞARI ve GENEL
KURALLAR, 4
D – 2008-2009 ÖĞRETİM YILI
AKADEMİK TAKVİMİ, 6
E – 2008 – 2009 ÖĞRETİM YILI BAHAR
DÖNEMİ HAFTALIK DERS PROGRAMI, 7
F – ÖDEME TAKVİMİ, 7
G – İLETİŞİM, 8
H – ÖĞRENCİ DANIŞMAN LİSTESİ, 9
A – PROGRAMIN
TANIMI
ORTAÖĞRETİM ALAN
ÖĞRETMENLİĞİ TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI
I.YARIYIL |
KREDİ |
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ |
2 |
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ |
2 |
PROGRAM GELİŞTİRME ve ÖĞRETİM |
2 |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
4 |
OKUL DENEYİMİ |
3 |
ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME |
2 |
SINIF YÖNETİMİ |
2 |
|
|
II. YARIYIL |
KREDİ |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ve MAT. TASARIMI |
3 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
5 |
SEÇMELİ DERS (GENEL KÜLTÜR) |
2 |
REHBERLİK |
2 |
ÖĞRENME-ÖĞRETME KURAM ve YAKLAŞIMLARI |
2 |
ALAN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA PROJESİ |
3 |
|
TOPLAM
KREDİ = 34 |
B – DERS
İÇERİKLERİ
I.YARIYIL
Eğitim Bilimine
Giriş
Eğitimin temel kavramları, eğitimin diğer bilimlerle
ilişkisi ve işlevleri (eğitimin felsefi, sosyal, hukuki, psikolojik,
ekonomik, politik temelleri), eğitim biliminin tarihsel gelişimi,
21.yüzyılda eğitim biliminde yönelimler, eğitim biliminde araştırma
yöntemleri, Türk Milli Eğitim Sisteminin yapısı ve özellikleri,
eğitim sisteminde öğretmenin rolü, öğretmenlik mesleğinin
özellikleri, öğretmen yetiştirme alanındaki uygulamalar ve
gelişmeler.
Gelişim
Psikolojisi
Gelişimle ilgili temel kavram ve ilkeler, gelişim
kuramları, gelişim dönemleri, çocukluk ve ergenlik dönemlerinin
bedensel, bilişsel, kişilik ve ahlak gelişimi, ergenlik dönemi
sorunları ve bunlarla baş etme yolları.
Program
Geliştirme ve
Öğretim
Temel kavramlar, eğitimde program geliştirmenin kuramsal
temelleri (tarihi, felsefi, psikolojik ve toplumsal temeller),
eğitim programı tasarımı ve modeller, program geliştirme süreci
(planlama, tasarı hazırlama, deneme-değerlendirme, programa
süreklilik kazandırma).
Öğretim ilkeleri, öğretimde planlı çalışmanın önemi ve
yararları, öğretimin planlaması (ünitelendirilmiş yıllık plan,
günlük plan ve etkinlik örnekleri), öğretim yöntem ve teknikleri,
bunların uygulama ile ilişkilendirilmesi, eğitim ve öğretimde yeni
yönelimler (etkin öğrenme, çoklu zeka, yapılandırmacılık, yaşamboyu
öğrenme, yaratıcı düşünme, vb.), öğretim hizmetinin niteliğini
artırmada öğretmenin görev ve sorumlulukları.
Özel Öğretim
Yöntemleri
Alana özgü temel kavramlar ve bu kavramların alan
öğretimiyle ilişkisi, alanının başta Anayasa ve Milli Eğitim Temel
yasası olmak üzere yasal dayanakları, alan öğretiminin genel
amaçları, kullanılan yöntem, teknik, araç-gereç ve materyaller,
İlgili Öğretim Programının incelenmesi (amaç, kazanım, tema, ünite,
etkinlik vb.), ders, öğretmen ve öğrenci çalışma kitabı örneklerinin
incelenmesi ve değerlendirilmesi.
Mikro Öğretim uygulamaları (Öğrencilerin kendi özel
alanlarının Öğretim Programından seçecekleri bir ya da birkaç konuda
ders planı hazırlamaları, sınıfta ortam, araç-gereç ve materyalleri
düzenleyerek ders vermeleri, öğrencilerin yaptıkları bu sunumların
öğretim elemanı, sınıf arkadaşları ve kendisi tarafından öğretmenlik
bilgi ve becerileri yönünden değerlendirilmesi).
Okul
Deneyimi
Öğretmenin ve bir öğrencinin okuldaki bir gününü
gözlemleme, öğretmenin bir dersi işlerken dersi nasıl düzenlediğini,
dersi hangi aşamalara böldüğünü, öğretim yöntem ve tekniklerini
nasıl uyguladığını, derste ne tür etkinliklerden yararlandığını,
dersin yönetimi için ve sınıfın kontrolü için öğretmenin neler
yaptığını, öğretmenin dersi nasıl bitirdiğini ve öğrenci
çalışmalarını nasıl değerlendirdiğini gözlemleme, okulun örgüt
yapısını, okul müdürünün görevini nasıl yaptığını ve okulun içinde
yer aldığı toplumla ilişkilerini inceleme, okul deneyimi
çalışmalarını yansıtan portfolyo hazırlama.
Ölçme ve
Değerlendirme
Eğitimde ölçme ve değerlendirmenin yeri ve önemi, ölçme ve
değerlendirme ile ilgili temel kavramlar, ölçme araçlarında
bulunması istenen nitelikler (güvenirlik, geçerlik, kullanışlılık),
eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri, geleneksel
yaklaşımlara dayalı olan araçlar (yazılı sınavlar, kısa yanıtlı
sınavlar, doğru-yanlış tipi testler, çoktan seçmeli testler,
eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar, ödevler), öğrenciyi çok
yönlü tanımaya dönük araçlar (gözlem, görüşme, performans
değerlendirme, öğrenci ürün dosyası, araştırma kağıtları, araştırma
projeleri, akran değerlendirme, özdeğerlendirme, tutum ölçekleri),
ölçme sonuçları üzerinde yapılan temel istatistiksel işlemler,
öğrenme çıktılarını değerlendirme, not verme, alanı ile ilgili ölçme
aracı geliştirme.
Sınıf
Yönetimi
Sınıf yönetimi ile ilgili temel kavramlar, sınıf içi
iletişim ve etkileşim, sınıf yönetiminin tanımı, sınıf yönetimi
kavramının sınıfta disiplini sağlamadan farklı yanları ve
özellikleri, sınıf ortamını etkileyen sınıf içi ve sınıf dışı
etkenler, sınıf yönetimi modelleri, sınıfta kurallar geliştirme ve
uygulama, sınıfı fiziksel olarak düzenleme, sınıfta istenmeyen
davranışların yönetimi, sınıfta zamanın yönetimi, sınıf
organizasyonu, öğrenmeye uygun olumlu bir sınıf ortamı oluşturma
(örnekler ve öneriler).
II.YARIYIL
Seçmeli - Genel
Kültür
Öğretim
Teknolojileri ve Materyal
Tasarımı
Öğretim Teknolojisi ile ilgili kavramlar, çeşitli öğretim
teknolojilerinin özellikleri, öğretim teknolojilerinin öğretim
sürecindeki yeri ve kullanımı, okulun ya da sınıfın teknoloji
ihtiyaçlarının belirlenmesi, uygun teknoloji planlamasının yapılması
ve yürütülmesi, öğretim teknolojileri yoluyla iki ve üç boyutlu
materyaller geliştirme, öğretim gereçlerinin geliştirilmesi (çalışma
yaprakları, etkinlik tasarlama, tepegöz saydamları, slaytlar, görsel
medya (VCD, DVD) gereçleri, bilgisayar temelli gereçler), eğitim
yazılımlarının incelenmesi, çeşitli nitelikteki öğretim gereçlerinin
değerlendirilmesi, internet ve uzaktan eğitim, görsel tasarım
ilkeleri, öğretim materyallerinin etkinlik durumuna ilişkin
araştırmalar, Türkiye’de ve dünyada öğretim teknolojilerinin
kullanım durumu.
Öğretmenlik
Uygulaması
Her hafta bir günlük plan hazırlama, uygulama okulunda
hazırlanan planı uygulama, uygulamanın okuldaki öğretmen, öğretim
elemanı ve uygulama öğrencisi tarafından değerlendirilmesi,
değerlendirmeler doğrultusunda düzeltmenin yapılması ve tekrar
uygulama yapılması, uygulama çalışmalarını yansıtan portfolyo
hazırlama.
Rehberlik
Temel kavramlar, öğrenci kişilik hizmetleri, psikolojik
danışma ve rehberliğin bu hizmetler içerisindeki yeri, rehberliğin
ilkeleri, gelişimi, psikolojik danışma ve rehberliğin çeşitleri,
servisler (hizmetler), teknikler, örgüt ve personel, alandaki yeni
gelişmeler, öğrenciyi tanıma teknikleri, rehber-öğretmen işbirliği,
öğretmenin yapacağı rehberlik görevleri.
Öğrenme Öğretme
Kuram ve
Yaklaşımları
Temel kavramlar (kuram, ilke, yasa, yöntem, teknik,
strateji, taktik, stil, biçem, model ve yaklaşım), öğrenme
kuramları, öğretme kuramları, açıklayıcı ve kuralcı öğretim
kuramları, alanda çalışan kuramcılar, yöntemden stratejiye geçiş,
öğrenme stratejileri, öğrenme stratejileriyle ilgili sınıflamalar,
öğretim stratejileri, öğretim stratejileriyle ilgili sınıflamalar,
stil-strateji etkileşimi, öğrenme öğretme stilleri ve stil odaklı
öğretim tasarımı, etkin öğretim hizmetini sağlamada kullanılabilecek
strateji örnekleri, problemlere dayalı öğrenme, proje tabanlı
öğrenme, öykü tabanlı öğrenme, senaryo tabanlı öğrenme, vb.
yaklaşımlar ve bu yaklaşımlara dayalı örnek uygulamalar.
Alan Eğitiminde
Araştırma
Projesi
Özel Alanda seçilen bir konuda bilimsel araştırma projesi
hazırlama, veri toplama, verileri analiz etme, değerlendirme,
raporlaştırma ve projeyi sunma.
C – SINAV, BAŞARI
VE GENEL KURALLAR
Bir döneme kayıt yaptıran öğrencilerden alınacak ücret
yürürlükteki asgari ücret bedelinin 2.5 katıdır.
2008-2009 Öğretim Yılından önce kayıt olan bir öğrenciden
asgari ücret değişse bile bu durum öğrencinin dönemlik (4 DERS
ÜZERİ) ödeyeceği ücrete yansıtılmaz.
2008-2009 öğretim yılında bir dönemde en çok 4
(dört) derse kayıtlı olan öğrenciler her bir ders için
446 YTL ödemekle yükümlüdürler.
(28 Şubat
2008-YKK, No:104)
Öğrenci
Danışmanlığı |
·
Öğrenci
danışmanlığı, ders programı, akademik, idari, sosyal ve
psikolojik konularda öğrenciye rehberlik yapmak üzere
Akademik Personel tarafından yürütülür. Danışmanlıkla
ilgili organizasyon Bölüm Başkanı veya Akademik Yöneticiler
tarafından organize edilir ve denetlenir.
|
Derslere Kayıt |
·Öğrenciler,
eğitim-öğretim süreleri boyunca her dönem başında, Akademi
Başkanlığınca ilan edilen kayıt süreleri içinde kayıtlarını
yenilemek zorundadırlar.
·Dönem
kaydının yapılması için o döneme ait öğrenim ücretinin
ödenmiş olması gerekir.
|
Kayıt
Sildirme |
·Öğrenci,
Akademi Başkanlığı’na yazılı başvuruda bulunarak Akademi
idaresince öngörülen işlemleri tamamlamak sureti ile kaydını
sildirebilir.
|
Derslere Devam
|
·Akademi’de
derslere, Laboratuar ve uygulamalı çalışmalara katılmak
zorunludur. Bir dersin %20’sine katılmayan veya o dersin
değerlendirilmesine esas teşkil eden koşulları yerine
getirmeyen öğrenci o dersten başarısız sayılır. Bu şekilde
başarısız olan öğrenci, dersi verildiği ilk dönemde
tekrarlamakla yükümlüdür.
·Öngörülen
limit üzerinde devamsızlığı olan öğrenci dönem sonu sınavına
katılma hakkını kaybeder.
|
Derslerde Dönem Notu Anlam ve Değerleri |
·
Öğrencilere aldıkları her ders için aşağıdaki harf
notlarından biri, ilgili öğretim elemanı tarafından, dönem
notu olarak takdir edilir.
Harf Notu Katsayı
Değeri Yüzde Karşılığı
A
4.00 90-100
A-
3.67 85-89
B+
3.33 80-84 |
|
B
3.00 75-79
B-
2.67 70-74
C+
2.33 65-69
C
2.00 60-64
C-
1.67 56-59
D+
1.33 53-55 |
|
D
1.00 50-52
D-
0.67 40-49
F
0.00 00-39
NG
0.00 .........
|
|
I = Tamamlanmamış -
S = Yeterli Başarı -
U = Yetersiz -
NG = Devamsızlıktan Başarısız –
|
|
·
Bir
Dersten A, A-, B+, B, B-, C+, C veya S harf notlarından
birini alan öğrenci o dersi başarmış sayılır.
·
Herhangi bir dersten C-, D-, D, D+, F, NG veya U harf
notlarından birini alan öğrenci o dersi başarısız sayılır.
Öğrenci Başarısız olduğu bir dersi verildiği ilk dönemde
tekrar almakla yükümlüdür.
|
|
·
“I”
harf notu, geçerli bir nedenden dolayı dönem sonu sınavına
giremeyen ve/veya dönem notunun hesaplanmasında rolü bulunan
atölye/laboratuar çalışması veya uygulama ve benzeri
yükümlülüklerden bir kısmını yerine getiremeyen öğrenciye
verilir. “I” notunun en geç verildiği dönemi izleyen
dönemin kayıt tarihinden bir hafta önce tamamlanması
gerekir. Aksi halde “I” notu “F” notuna dönüştürülür.
Ancak, öğrencinin mazeretinin devam etmesi halinde, ilgili
Bölüm Başkanlığınca yapılacak teklif üzerine “I” notunun
tamamlanma süresi ve koşulları Akademik Kurul tarafından
görüşülüp karara bağlanır. Mezuniyet durumundaki öğrenciler
için yukarıda belirtilen sürelere uyulması koşulu aranmaz.
Bu öğrencilerin durumu Akademik Kurulda görüşülür ve karara
bağlanır. |
|
“I” notu başka bir nota dönüştürülünceye
kadar dönem not ortalaması ve genel not ortalaması
hesaplarına katılmaz. Mazeretin idareye bildirilme süresi 3
iş gününü aşamaz. 3 günden sonraki başvurular dikkate
alınmaz. |
|
·“S”
– “U” Yeterli Yetersiz:
o
“S” ve
“U” ile değerlendirmeye tabi bir ders, uygulama veya staj
çalışması, başarılı olarak tamamlandığı takdirde “S” notu;
başarısız olduğu takdirde “U” notu ile değerlendirilir.
·“NG”
Devamsızlıktan Başarısız:
o
“NG”
harf notu, derse veya uygulamalara devam yükümlülüklerini
ve/veya dersin değerlendirilmesine esas olan koşulları
yerine getirmeyen öğrenciye ilgili dersi veren Öğretim
Elemanı tarafından takdir edilir. “NG” notu öğrencinin
dönem ve genel not ortalaması hesaplamasına katılır.
|
Sınavlar ve Başarı |
·
Her
dönem, her bir ders için en az 2 ve en çok 3 dönem içi
sınavı ve bir dönem sonu sınavı yapılır.
·
Her
dersin verildiği dönem başında, dersin içeriği, amaçları,
varsa proje, laboratuar/atölye, uygulama konularını da
içeren detaylı bir dökümü ile verilecek sınavların sayısı ve
ağırlıkları, dersin öğretim elemanı tarafından hazırlanıp,
ilgili Bölüm/Akademi Başkanına ve derse kayıtlı her
öğrenciye yazılı olarak verilir. |
|
·
Bir
ders için öngörülen proje, uygulama, laboratuar/atölye
çalışmalarının yerine getirilmesi zorunludur. Bu
çalışmaları başarıyla tamamlamayan öğrenci o dersten
başarısız sayılır.
·
Dönem
sonu sınavları ders kesiminden en az 3 gün sonra, Akademi
Başkanlığınca saptanan gün ve saatlerde yapılır.
·
Ders
bitiminden önceki bir hafta esnasında ara sınav yapılamaz.
Kurs niteliği taşıyan dersler için bu kurala uyma
zorunluluğu aranmaz.
·
Her
dersin sınavı dersten sorumlu Akademik Personel tarafından
hazırlanır ve değerlendirilir. Birden fazla grubu olan
derslerde koordinasyon esastır.
|
Dönem
ve Genel Başarı Durumu |
·
Bir
öğrencinin dönem sonu ve genel başarı durumu aşağıda
belirtilen kıstaslara göre saptanır.
·
Öğrencinin başarı durumu, her dönem sonunda, not
ortalamaları hesaplanarak belirlenir.
·
Öğrencinin bir dersten aldığı kredi, o dersin kredi-saat
değeri ile öğrenciye takdir edilen harf-notu kat sayısının
çarpılması ile bulunur.
·
Dönem
Not Ortalaması (DNO) öğrencinin o dönem aldığı derslerden
sağladığı toplam kredinin aldığı derslerin kredi-saat
değerleri toplamına bölünmesiyle hesaplanır.
·
Genel
Not Ortalaması (GNO), öğrencinin Akademi’ye girişinden
itibaren aldığı derslerin tümü dikkate alınarak elde edilir
ve öğrencinin Akademi’de aldığı tüm derslerden sağladığı
toplam kredinin, aldığı tüm derslerin kredi-saat değerleri
toplamına bölünmesi ile hesaplanır. Öğrencinin tekrar
ettiği dersler olması halinde, o derslerden alınan en son
not, daha önce alınan harf notu yerine ‘Genel Not
Ortalaması’ dahil edilir. Ancak eski not öğrenci ile ilgili
kayıtlarda görülür.
|
|
·
Başarılı olmak için; öngörülen tüm ders ve uygulamalardan
başarılı olmak ve azami not olan 4.00 üzerinden en az
2.50 bir “Genel Not Ortalaması”na (GNO) sahip olmak
koşuldur. |
Ek
Sınav Hakkı |
·
Öğrenciye, Akademik Yıl içinde kayıtlı bulunduğu, ancak F,
D-,D, D+, C- ve U notlarından birisi ile değerlendirilerek
başarısız olduğu her bir ders için bir sonraki Akademik Yıl
kayıtlarından önce, Eylül ayında, uygulanan ek bir sınav
hakkı verilir. Mezuniyet durumunda olanlara ek sınav hakkı
Eylül ayından önce verilebilir. Bu sınavda alınan harf notu
o dersin dönem notu yerine geçer. Bu ek sınavda da
başarısız olan öğrenci, başarısız olduğu dersi verildiği ilk
dönemde tekrarlamakla yükümlüdür.
·
“NG”
harf notu ile değerlendirilen bir ders için ek sınav hakkı
verilemez.
·
Öğrencinin bir dersten ek sınav hakkını kullanabilmesi için,
o dersin bir parçası olan laboratuar ve/veya uygulama
kısmından başarılı olması koşuldur. Bu kapsamda ek sınav
hakkı kazanan öğrenciler ilgili dersin öğretim elemanı
tarafından belirlenir. Bölüm Başkanlığına bildirilir.
|
Mezun
Olma Durumu |
·
GNO’su 2.50’nin altında ve mezuniyet durumunda olan bir
öğrenci ortalamasını yükseltmek için B’nin altındaki
dersleri tekrar edebilir.
|
Disiplin Kuralları |
·Akademi’de,
öğrencilerle ilgili her türlü disiplin işlemlerinde “Akademi
Öğrenci Disiplin Tüzüğü” hükümleri uygulanır.
|
Diğer
Konular |
·Burada
ifade edilmeyen konular Akademi’nin mevzuatı çevçevesinde
çözüm bulur. |
D – 2008-2009
ÖĞRETİM YILI AKADEMİK TAKVİMİ
GÜZ DÖNEMİ
6 Ekim
2008 Derslerin başlaması |
17 Kasım
2008 1. Vize |
22 Aralık
2008 2. Vize |
19 Ocak
2009 Final |
26 30
Ocak 2009 Telafi Sınavları ve |
2-5 Şubat
Mezuniyet Durumunda Olanların Bütünlemesi |
BAHAR
DÖNEMİ |
2 MART
2009 DERSLERİN BAŞLAMASI |
6-10 NİSAN
2009 1. VİZELER |
11-15
MAYIS 2009 2. VİZELER |
8-12 2008
HAZİRAN FİNAL |
15-19
HAZİRAN 2009 TELAFİ SINAVLARI |
22-26
HAZİRAN 2009 MEZUNİYET DURUMUNDA OLANLARIN BÜTÜNLEMESİ |
YAZ OKULU |
29 HAZİRAN
2009 YAZ OKULUNUN BAŞLANGICI
21 TEMMUZ
2009 I. ARA SINAVLAR
17 AĞUSTOS
2009 FİNAL
24 AĞUSTOS
2009 TELAFİ SINAVLAR VE MEZUNİYET DURUMUNDA OLANLARIN
BÜTÜNLEMESİ
31 AĞUSTOS
2009 BÜTÜNLEME SINAVLARI |
E – 2008 – 2009
ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ HAFTALIK DERS PROGRAMI
Grup |
Saat |
Pazartesi |
Salı |
Çarşamba |
Perşembe |
Yeni
kayıt
Grup 1 |
17:20-18:50 |
Ölçme ve
Değerlendirme
(Osman
Cankoy) |
Özel
Öğretim Yöntemleri
(Hasan
Özder) |
Eğitim
Bilimine Giriş
(Kemal
Batman) |
Program
Geliştirme
(Osman
Cankoy) |
19:00-20:30 |
Okul
Deneyimi
(İsmail
Özatenç) |
Sınıf
Yönetimi
(Müge
Beidoğlu) |
Gelişim
Psikolojisi
(Müge
Beidoğlu) |
|
Yeni
kayıt
Grup 2 |
17:20-18:50 |
Okul
Deneyimi
(İsmail
Özatenç) |
Sınıf
Yönetimi
(Müge
Beidoğlu) |
Gelişim
Psikolojisi
(Müge
Beidoğlu) |
|
19:00-20:30 |
Ölçme ve
Değerlendirme
(Osman
Cankoy) |
Özel
Öğretim Yöntemleri
(Hasan
Özder) |
Eğitim
Bilimine Giriş
(Kemal
Batman) |
Program
Geliştirme
(Osman
Cankoy) |
Yaz Okulu
Kaydı |
17:20-18:50 |
Rehberlik
(Nazan
Çomunoğlu) |
Öğretim
Teknolojileri
(Zehra
Özçınar) |
Öğretmenlik Uygulaması
(Zehra
Özçınar) |
Öğrenme-Öğretme Kuram ve Modelleri
(Hasan
Özder) |
19:00-20:30 |
Alan
Araştırması
(Güner
Konedralı) |
|
|
Okul
Deneyimi
(İsmail
Özatenç) |
Şubat
kaydı
|
17:20-18:50 |
Ölçme ve
Değerlendirme
(Osman
Cankoy) |
Öğretim
Teknolojileri
(Zehra
Özçınar) |
Öğretmenlik Uygulaması
(Zehra
Özçınar) |
Öğrenme-Öğretme Kuram ve Modelleri
(Hasan
Özder) |
19:00-20:30 |
|
Sınıf
Yönetimi
(Müge
Beidoğlu) |
Gelişim
Psikolojisi
(Müge
Beidoğlu) |
|
Şubat+Yaz
Okulu
|
17:20-18:50 |
Rehberlik
(Nazan
Çomunoğlu |
|
|
|
19:00-20:30 |
|
Alan
Araştırması
(Güner
Konedralı) |
Öğretmenlik Uygulaması
(Zehra
Özçınar) |
|
F – 2008-2009
ÖĞRETİM YILI ÖDEME TAKVİMİ
|
YAZ DÖNEMİ |
1.TAKSİT |
30 Haziran – 6 Temmuz |
2.TAKSİT |
31 Temmuz – 14 Ağustos |
G – İLETİŞİM
Adres:
Atatürk
Öğretmen Akademisi
İsmail Beyoğlu
Caddesi
Küçük Kaymaklı
Lefkoşa-KKTC
Telefon:
+90 392 228 56
36 / 118
Fax:
+90 392 227 82
70
e-Posta:
[email protected]
WebPage:
www.aoa.edu.tr
H – ÖĞRENCİ
DANIŞMAN LİSTESİ
2008-2009 ÖĞRETİM
YILI TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI
ERBAY SANCAK’IN
DANIŞMANLIĞINDAKİ ÖĞRENCİ LİSTESİ
AHMET ALAS |
KEMAL SEÇİCİ |
KIYMET EMİN |
SAFİYE ERTÜRK |
Ahmet Özer |
Zilay Yoldağ |
Özlem Oğluekiz |
Emine Özerinç |
Ayşe Kutup |
Temrah Ergeç Avukat |
Cemile Nuri |
Nezihe Hocanın |
Ali Ballı |
Şafak Gürçınar |
Laden Serinsu |
Naile Günbay |
Nöğber Kırmızılar |
Gülşah Solelgil |
Esra Uluhan |
Münevver Tuğçe Elagöz |
Senem Gökel |
Dilek Tahsinsoy |
Rüya Ünlüer |
Pembegül Güney |
Mehmet Sakarya |
Elmas Çaluda |
Yasemin Nazlı |
Seniha Isladırcıoğlu |
Renk Uluhan |
Hilal Öykün |
Halil Can Hoca |
ALİ SOLELGİL |
BAHAR KANDEMİR |
ÇİĞDEM HOCA |
DENİZ KARLANKUŞ |
EMEL KAVAZ |
ESER EFEKAN |
HASAN NAZLI |
HAVVA KAFFAOĞLU |
ÖZLEM YAMAK |
PINAR HÜRCAN |
SABİHA GARABLİ |
SERAP İŞ |
SERPİL SİMAVİ |
SERPİL GÖKALP |
Emine Küçük |
Destine Kurak |
Firuzan Durmuş |
Umut Yolsal |
Ümitcan Yaşamsal |
Sabri Güçlü |
|
|
|
|
|
YÜCEL YAZGIN’IN
DANIŞMANLIĞINDAKİ ÖĞRENCİ LİSTESİ
|
Şadiye Küçük |
Elif Akın |
Mustafa Ertuğ Elagöz |
Nagehan özmen |
Tolga Deveci |
Huzur Sultan Öztoycan |
Meryem Ekinci |
Nilgün Kaya |
İpek Dağlarağası (Çetinkaya) |
Günce Bertuğ |
Mahmut Bekar |
Aslı Önay Akçay |
Gözde Ermetal |
Gözde Özyönüm |
Şifa Pazar |
Bahar Beşir |
Gizem Kalkan |
Ozan Soydan Taşçıoğlu |
Setriye Sedef Könü |
Arif Ekici |
Yelşiz Yüzçelik Kurşun |
|
|
AFET |
BICAN |
ALİYE |
KIRCALI |
AYÇA |
YONCACI |
AYŞE |
BEYAZBAYRAM |
BUĞÇE |
EMİNAĞA |
CEREN |
YANIKER |
DERYA |
TEKBIYIK |
DİLEM |
MUHTAROĞLU |
EMRE |
UYGUROĞLU |
ERDOĞAN |
BARIŞSEVER |
ERHAN |
AYTAÇ |
FATMA |
HACIOĞULLARI |
GİZEM |
MULLA |
GİZEM |
SARP |
GİZEM |
YENMEZ CAN |
HASAN |
GÜVEN |
HATİCE |
AKTÖRE |
HÜSEYİN |
KIRMIZI |
MEHMET |
TOKLU |
MELEK |
TUTKU |
MÜNEVVER |
AKCAN |
MÜNÜSE |
YÜCEBAY |
NACİYE |
FİKRETLER |
NERMİN |
MEŞİNCİ |
NİGAR |
ALYAZ |
ÖDÜL |
KIRGIN |
PEMBE |
GÜRTEKİN |
SİMGE |
REHBER |
ŞAFAK |
GÜZOĞLU |
ŞEHBAL |
ÖZDOĞDU |
TANEM KADRİYE |
BEŞOK |
TUTKU |
KARAÖZ |
TÜRKAN |
TUTKU |
ZALİHE |
TERTEMİZ |
ZEKAİ |
KIRAY |
ZÜBEYDE BİLGEN |
DİNÇDÖLEK |
FATMA |
ÇINAROĞLU |
FERİHA |
ERES |
GAMZE |
PİR |
GÜLŞEN |
KADRİ |
MEHTAP |
SAMANCIOĞLU |
BARIŞ |
KARAMAN |
CAHİT |
KUDRAFALI |
DEBİZ |
ORAÇ |
DİLEM |
SOLELGİL |
ETİYE |
HÜROĞLU |
|